środa, 20 marca 2013

Versatile Blogger Award

Kilka dni temu otrzymałyśmy wyróżnienie od Ania121971, za które serdecznie dziękujemy





Zasady powyższego wyróżnienia:
Każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



A oto 7 faktów o nas:

1. Dzień bez szycia to dzień stracony

2. Marlena - jestem od myślenia :)

3. Janina - jestem od robienia :)

4. Kasia - jestem od wszystkiego i niczego :)

5. Kochamy podróże

6. Słodkie wypieki Kasi - mmmmy pycha!!!

7. 24h doba to dla nas za mało...



Nominacje dla:

 


....oraz wszystkich kreatywnych :)


 

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga. Jest mi bardzo miło :) W weekend puszczę falę dalej w świat ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)))) jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń